شرکت خدمت گستر اردبیل خدمات باربری و اسباب کشی و امورخدماتی

شرکت خدمات باربری خدمت گسترحمل بارواثاثیه منزل خدمات اسباب کشی باربری کارگرخالی خدمات باربری خدمات اسباب کشی

شرکت خدمت گستر اردبیل خدمات باربری و اسباب کشی و امورخدماتی

شرکت خدمات باربری خدمت گسترحمل بارواثاثیه منزل خدمات اسباب کشی باربری کارگرخالی خدمات باربری خدمات اسباب کشی

شرکت خدمت گستر اردبیل خدمات باربری و اسباب کشی و امورخدماتی

شرکت خدمت گستر اردبیل با کامیونت مسقف (ایسوزو، کاویان، بادیسان، جک و...)و با کادر مجرب و متخصص در زمینه ی حمل اثاثیه منزل در اردبیل و شهرستان در خدمت شما می باشد 33732288-09149889490 اصغریان

طبقه بندی موضوعی

نویسندگان

پیوندهای روزانه

۱۷ مطلب توسط «حسین اصغریان» ثبت شده است

حمل و نقل بار و اثاث منزل 

تلفن های تماس جهت هماهنگی و مشاوره 

09149889490

09149522844

╔══✯══๑ღღ๑══✭══╗
اتوبار و باربری خدمت گستر
╚══✮══๑ღღ๑══✬══╝شرکت حمل بار واثاثیه

"""دیگر نگران جابجایی وسایل و اثاثیه خود نباشید با خیال راحت بار

 خود را به شرکت خدمت گستربسپارید"""

۱/ حمل اثاثیه منزل،مبلمان،وسایل شرکتی،کالاهای تجاری،

دستگاه های صنعتی و در داخل کشور

۲/ بسته بندی کالا

۳/ جابجایی وسایل در یک محل

۴/ تخلیه بار

۵/ حمل وسایل سنگین و حجیم مانند: پیانو، یخچال ساید بای ساید،

 شیشه ضخیم، کولر، دستگاه های ورزشی و…

۶/کارگران ورزیده و خوش اخلاق

۷/ سرویس دهی بصورت شبانه روزی ...بدون تعطیلی...

۸/دارای قرارداد رسمی بیمه مسولیت بار شرکت بیمه ایران.
۹/ با نازلترین قیمت ممکن ارزانتر از همه جا.
☎️تلفن تماس جهت هماهنگی و مشاوره رایگان

09149889490-33732288- ا 09149522844
 اصغریان

شرکت خدمت گسترکامیون
حمل اسباب و اثاثیه منزل
جهزیه عروس

 و اداری و سوپر مارکت ها
با ماشین های مسقف و چادری و کارگران ماهر
حمل و جابجایی مبلمان به طبقات و بالعکس
حمل یخچال های ساید بای ساید به آپارتمان ها
حمل گاو صندوق ها در هر اندازه
حمل پیانو های سنگین و حجیم
حمل میزهای غذا خوری
حمل میز های اداری
حمل فر گاز ها
حمل بوفه های شیشه ای و چوبی
حمل تخت خوابهای سنگین
تخلیه بار از ماشین ها و بارگیری
ارسال نفرات مجزا برای تغییر چیدمان و دکوراسیون وسایل منزل طبق سلیقه شما
ارسال نفرات مجزا به تمام نقاط شهر برای حمل و بارگیری
قیمت های ما با شما همشهریان توافقی بوده و هدف ما این است
که شما یک اسباب کشی با آرامش وبی در د سری داشته باشید
همکاران ما  در هر ساعت از شبانه روز منتظر تماس شما عزیزان هستند
برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد قیمت ها با ما تماس بگیرید
با مدیریت اصغریان 09149889490-33732288-09149522844
تلفن ها در تصویر قابل رویت هستند

باربری اثاث کشی اتوبار حمل اثاثیه منزل دراردبیل

شرکت خدمت گستر اردبیل با شماره ثبت 8558 ✅✅✅

*ما منزل و محل کار شما را یکجا جابجا می کنیم..

 حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل، مبلمان اداری، 

شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی قیمت ها را مقایسه کنید

 و در آخر با ما تماس بگیرید! قیمت استثنایی در زمینه امور خدماتی...

 سابقه همکاری مستمر با دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه علوم پزشکی

 و خدمات درمانی استان و شرکت های خصوصی دیگر... 

کارگر خالی جهت بارگیری و تخلیه انواع بار 

و اثاثیه کامیونت مسقف و بارچین مجرب جهت اسباب کشی

 شرکت خدمت گستر اردبیل با شماره ثبت 8558 

✍ قرار داد رسمی با مهر شرکت - با ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی 

در زمینه امور خدماتی... با سابقه ترین شرکت در زمینه امور 

خدم ات ی خدمات منزل توسط نیروهای مجرب خانم و آقا امور خدماتی 

خود را به شرکت معتبر خدمت گستر واگذارید ****

در انتخا ب شرکت برای خدمات خود دقت کنید

[خدمت گستر ]یک شرکت معتبر با شماره ثبت شده می باشد

 *** بسته‌بندی. جابجایی. . چیدمان. مشاوره رایگان شبانه روزی

تلفن های تماس 

☎️ 0949889490☎️ 33732288☎️ 09149522844☎️ 

به مدیریت اصغریان و نوبهار

باربری اثاث کشی اتوبار حمل اثاثیه منزل دراردبیل

برون سپاری اسباب کشی از بسته بندی حمل و چیدمان 

گفته‌اند اجاره‌نشین خوش‌نشین است، اما نگفته‌اند برای این 
خوش‌نشینی‌های هر ساله با یک خاور لوازم منزل و بسته‌بندی‌های 
عذاب‌آور این همه وسیله چه باید کرد؟ اسباب‌کشی‌های هر ساله
 که معمولا بین تیر تا شهریور به اوج خود می‌رسد، همواره بلای جان مستاجران بوده و هست.
 

کارگر اسباب کشی و خدمت باربری در اردبیل

همه چیز را هم که کنار بگذاریم، حتی فکر کردن به این‌که 

سالی یکبار تمام اسباب و اثاثیه منزل را ببندی و جابه‌جا کنی

 و داخل خانه‌ای جدید دوباره باز کنی، طاقت فرساست 

و نه تنها گاهی از حوصله خارج می‌شود، بلکه بدن درد‌های ناشی

 از جا‌به‌جایی ناشیانه اجسام سنگین یا آسیب رسیدن

 به کمر و دست و پا را هم به همراه دارد.

همچنین دلهره صدمه دیدن اسباب‌هایی که برای 

خرید هر کدامشان این روزها باید مقدار زیادی هزینه کرد،

 همیشه با مستاجران است. دلهره‌ای که بیشتر

 اوقات بی‌دلیل هم نیست و حتی شاهدیم وسیله‌هایی

 که به تصور خودمان با دقت تمام بسته‌بندی کرده‌ایم،

 معیوب از داخل کارتن‌ها بیرون می‌آید.

حالا این روزها با توجه به افزایش تعداد مستاجران 

و کاهش شرایط تمدید چند ساله خانه‌ها و در نتیجه

 افزایش میزان اسباب‌کشی‌های هر ساله، 

شرکت‌های بسته‌بندی وسایل منزل به کمک مستاجران 

شتافته‌اند و می‌گ

ویند این کار را بر اساس متد روز جهان انجام می‌دهند

 و برخلاف مردم عادی که برای بسته‌بندی، فقط چند

 کارتن دارند و یک چسب و نهایتا مقداری روزنامه باطله،

 آنها از وسایل و روش‌هایی استفاده می‌کنند که برای 

ما آشنا نیست اما اطمینان‌آور است.

شرکت‌های بسته‌بندی وسایل منزل، این روز‌ها به کمک مردم 

شتافته‌اند و صدالبته در قبال این خدمت، هزینه شایسته‌ای

 نیز دریافت می‌کنند.

آنها معتقدند که در قبال بیمه و بسته‌بندی وسایل و تضمین

 آسیب نرسیدن به اسباب و اثاثیه و حمل و چیدمان 

مجدد وسایل بزرگ و برقی در منزل جدید، رقمی بین 700 هزار تا

 یک میلیون تومان دریافت می‌کنند، البته این رقم، 

به طور میانگین بیان شده و از شرکتی تا شرکت دیگر متفاوت است.

2 روز اسباب‌کشی، یک میلیون هزینه

مسئول یکی از شرکت‌های بسته‌بندی تخصصی 

شمال شهر در مورد نحوه کار به «جام‌جم» می‌گوید

 که تمام لوازم منزل جمع‌آوری شده و با مشمای

حباب بسته‌بندی می‌شود. لباس‌ها همگی 

در کاورهای مخصوص قرار داده شده و تخت و مبلمان 

و وسایل بزرگ و برقی نیز همگی باز شده و برای جلوگیری

 از بروز آسیب هنگام حمل و نقل با مشمای حباب 

بسته‌بندی می‌شود و در منزل جدید، مجدد نصب می‌شود.

وی درباره هزینه‌ها می‌گوید که برای بسته‌بندی، رقم 

مشخصی وجود ندارد و برای تعیین آن پس از عقد قرارداد

 یک کارشناس از سوی شرکت برای تعیین هزینه‌ها و

 برآورد وسایل به منزل متقاضی مراجعه کرده و هزینه 

را با توجه به ابعاد منزل، تعداد وسایل، تعداد طبقات 

خانه فعلی و منزل جدید و همچنین داشتن آسانسور،

 برآورد کرده و اعلام می‌کند.

با این حال قیمتی که برای بردن جهیزیه عروس که 

به فرض در طبقه دوم قرار دارد 700 هزار تومان است

 و قیمت بسته‌بندی اسباب و وسایل یک خانه 180 متری

 در طبقه ششم و حمل آن به یک خانه صد متری در طبقه سوم،

 یک میلیون یا کمی بیشتر خواهد بود و حدود دو روز نیز زمان خواهد برد.

مسئول این شرکت در خصوص ضمانت آسیب نرسیدن

 به وسایل یا کم شدن از آن می‌گوید که این ضمانت 

از سوی شرکت در قرارداد قید خواهد شد و در صورت بروز خطا، 

به همان میزان از هزینه پرداختی کاسته می‌شود.

وی استقبال مردم از این خدمات را بسیار خوب می‌داند و می‌گوید 

که در حالت معمول، روزی سه تا چهار تماس تلفنی یا حضوری 

خواهند داشت که ممکن است به عقد قرارداد منتهی شود، 

بخصوص در روزهای تابستان که بازار کار از همیشه گرم‌تر است.

احتیاط شرط عقل است

محبوبه، سی‌ودو ساله در گفت و گو با «جام‌جم» می‌گوید

 که تا یک ماه و نیم دیگر مجبور به نقل مکان و اجاره منزلی

 جدید است و قصد دارد امسال، برای یک بار شرکت‌های

 بسته‌بندی وسایل منزل را امتحان کند و ببیند نحوه کارشان

 چگونه است. وی می‌افزاید خودش و همسرش به این‌که

 از چند غریبه برای بسته‌بندی وسایل منزلشان استفاده کنند

 رضایت نداشته‌اند، اما آن‌قدر از یکی از اقوام شنیده‌اند که 

تصمیم گرفتند یک‌بار هم که شده امتحان کنند.

مهسا، بیست و هفت ساله اما معتقد است هیچ‌کس به اندازه خو
د 

شخص برای وسایل خانه ارزش قائل نیست و دل نمی‌سوزاند! 

او به «جام‌جم» می‌گوید که از وقتی به یاد داشته کیفیت کار 

در زمینه حمل و نقل وسایل، سال به سال پایین‌تر آمده که 

بالاتر نرفته و گله می‌کند که بسیاری از اسباب‌هایش در این 

جا به جایی‌ها آسیب دیده است. روی همین اصل معتقد است

 که بسته‌بندی لوازم منزل هم نمی‌تواند کار چندان دقیق 

و تمیزی باشد و در هر صورت یک جای کار خواهد لنگید. 

به همین دلیل به خودش اطمینان بیشتری دارد و می‌گوید

 کارش را به دست کسی نمی‌سپارد.


رحمان سی و پنج ساله نیز درباره اطمینانش به این شرکت‌ها 

به «جام‌جم» می‌گوید: اوایل فکر می‌کردم فریب است، 

مثل خیلی از کلاهبرداری‌های دیگر، اما بعد دیدم کارشان

 قانونی است و خیلی‌ها هم انجام می‌دهند و ضرر هم نمی‌کنند. 

من هم اگر بودجه‌اش را داشته باشم، استفاده می‌کنم 

چون بهتر و اصولی‌تر از ما کار می‌کنند و حتی مبل‌ها را

 هم به شکل حرفه‌ای بسته‌بندی می‌کنند. او می‌گوید:

 با این حال چون احتیاط شرط عقل است، 

در تمام مراحل کار بهتر است صاحبخانه خودش حضور داشته باشد.

سعید چهل ساله نیز معتقد است چه کسی بدش می‌آید 

بنشیند و وسایل خانه‌اش به بهترین نحو کارتن‌بندی شود،

 اما وقتی باید هزینه یک ماه کار یا حتی بیشتر از آن را برای 

این خدمات بپردازی ترجیح می‌دهی به جای نشستن و نگاه کردن،

 خودت وسایلت را جمع کنی. هزینه‌ها آن‌قدر گران است که نمی‌توان حرفی درباره‌اش زد.

گفت‌وگو‌ها با افراد نشان می‌دهد اغلب افراد به استفاده

 از چنین خدماتی تمایل دارند، اما از عهده هزینه‌ها

 برنمی‌آیند و به نظرشان سنگین است. با این حال تجربه یک

 اسباب‌کشی راحت و حمل اثاثیه منزل بدون دغدغه، شاید بد نباشد.

منبع جام جم

برون سپاری اسباب کشی از بسته بندی حمل و چیدمان 


خدمات اسباب کشی و باربری و فوت وفن اثاث کشی

فوت‌وفن اسباب‌کشی کل هفته را نخوابیده بود، به نظر خودش همه چیز را در نظر گرفته بود، اما درست در لحظات آخر، همه چیز تغییر کرد و اسباب‌کشی خانه به یکی از مشکل‌ترین کارهای عمرش بدل شد. می‌خواهید اسباب‌کشی کنید؟ چنین کارهایی می‌تواند یک تجربه شیرین و گاهی تلخ را به دنبال داشته باشد. تصویر فوت‌وفن اسباب‌کشی رسم است که برای انجام صحیح یک کار بزرگ از افراد باتجربه نظرخواهی کنیم. تجربه‌های ریز و درشت می‌تواند کمک موثری برای بالا بردن کارایی ما باشد. این گزارش مجموعه‌ای از تجربه‌های ریز و درشت است که دانستن آنها می‌تواند به شما هم کمک کند! معمولا جابه‌جا کردن وسایل سنگین در منازل کار بسیار دشواری است. شما هم حتی اگر یک‌بار اقدام به اسباب‌کشی کرده باشید از این دشواری اطلاع دارید. اما مساله مهم این است که در این مواقع باید کار را به کاردان سپرد. هیچ وقت هوس نکنید یخچال یا ماشین لباسشویی را خودتان جابه‌جا کنید، حتی اگر منزل جدید طبقه همکف باشد. چرا که کارگرانی که در این زمینه تجربه دارند نه تنها بدن آماد‌ه‌تری برای این نوع وسایل سنگین دارند، بلکه ترفندهایی هم برای جابه‌جایی دارند. ترفندهایی که فقط با تجربه به دست می‌آید و شاید یک بی‌توجهی کوچک؛ خرج اساسی روی دست شما بگذارد. برای جابه‌جایی وسایل منزل و حتی اداره، بهترین راه‌حل مشورت با شرکت‌های اتوبار است که با ماشین‌های بزرگ خاور وسایل را جابه‌جا می‌کنند. معمولا همراه با هر خاور طبق تجربه قبلی چندین نفر کارگر هم فرستاده می‌شود . پس بهتر است از قبل به فکر تهیه آب و شربت و میوه باشید و تدارک این‌گونه موضوعات خستگی درکن را ببینید وگرنه ممکن است کارگرهای خسته بارها را دیرتر جابه‌جا کنند و یا این‌که برای رفع خستگی ساعت‌های بیشتری را به استراحت بگذرانند و این مساله به ضرر شماست چرا که اغلب اتوبارها هزینه اسباب‌کشی را ساعتی حساب می‌کنند. وقتی برای بستن قرارداد به شرکت اتوبار مراجعه می‌کنید، سعی کنید سوال‌های زیادی بپرسید تا از جزییات ماجرا باخبر شوید. چرا که معمولا مسوولان این شرکت‌ها خود را موظف به توضیح تمام مسائل نمی‌دانند و در نتیجه صورتحساب شما کمرشکن می‌شود. بدانید که چند کارگر قرار است فرستاده شود. بدانید که آیا دستمزدها ساعتی حساب می‌شود؟ بدانید که در نهایت باید هزینه‌ها را به چه کسی پرداخت کنید و در واقع رئیس تیم چه کسی است؟ بدانید که آیا واقعا سرساعت مراجعه خواهند کرد؟ بدانید که آیا هزینه یخچال و بوفه شیشه‌ای شما جدا حساب خواهد شد یا نه؟ هر کاری راهی دارد همه ما فکر می‌کنیم جابه‌جا کردن وسایل که دیگر کاری تخصصی نیست و هر کسی می‌تواند از عهده آن برآید، اما مساله اینجاست که اسباب‌کشی یک فن و تکنیک است و پر از ریزه‌کاری‌هایی که اگر حتی یکی از آنها را هم نادیده بگیریم، ضررهای جبران‌ناپذیر به خود و دیگران وارد خواهیم کرد. در زمان بارگیری سعی کنید شما هم تیمی تشکیل بدهید تا به بهترین نحو بارگیری انجام شود. گاهی پیش می‌آید که کارگران با وجود داشتن سابقه طولانی در بارگیری خودشان را به کوچه علی چپ می‌زنند تا بتوانند با کار کمتر، دستمزد بیشتری را دریافت کنند. یکی از شگرد‌‌های این افراد این است که از غفلت شما استفاده می‌کنند و وسایل را با چیدمانی نادرست در پشت خاور جای می‌دهند. طوری که وسایلی که به نظر شما با یک بار حمل و نقل قابل جابه‌جایی خواهد بود، نیاز به چندین بار حمل و نقل پیدا می‌کند و در نهایت این جیب شماست که خسارت را باید جبران کند. پس سعی کنید یک نفر را مسوول رسیدگی به وسایلی که کارگرها از منزل شما خارج می‌کنند کنید و نفر بعدی را مسوول چیدمان صحیح، اصولی و درست در پشت وسیله نقلیه کنید. اگر بتوانید خودتان هم بر نحوه جابه‌جایی وسایل نظارت داشته باشید، بهترین کار انجام شده است. بار باید در فضایی کاملا بهینه بارگیری شود. بعضی وسایل قابل باز شدن و تا شدن هستند، تا حد ممکن آنها را پیش از بارگیری باز کرده و آماده جابه‌جایی کنید. در این مواقع تشکیل تیم برای شما و نظارت بر صحت کار کارگران اهمیت بالایی دارد چرا که بعضی از این کارگران به صورت روزمزد در شرکت‌ها فعالیت می‌کنند و شرکت هیچ تضمینی در مورد پرداخت خسارت به شما نخواهد داد. سعی کنید خسیسی را کنار گذاشته و به جای این‌که کارتن‌ها را برای جا دادن وسایل از کنار خیابان و از این مغازه‌ و آن مغازه با هزار التماس، دریافت کنید، کارتن‌های سالم بخرید. هر چه کارتن‌های سالم بزرگ‌تر و به تعداد بیشتری داشته باشید، خدمات اسباب کشی و باربری و فوت وفن اثاث کشیحمل و نقل هم در زمان کمتر و هم با هزینه کمتری انجام خواهد شد. در نهایت هم کمترین خسارت به شما وارد می‌شود. همچنین سعی کنید تا جایی که می‌شود تمام وسایل را داخل کارتن بگذارید،حتی جعبه‌های کوچک کریستال‌ها، لباس‌های زمستانی، گل‌های مصنوعی، سبد‌های شستشو و جاروبرقی را استفاده از کارتن‌های شل و وارفته درست وقتی به شما خسارت وارد می‌کنند که زمان بحرانی فرا رسیده است. خسته‌اید و کارگرها در گرما از تک و تا افتاده‌‌اند، یک کارتن شل و وارفته هنگام خارج کردن باز یا پاره می‌شود و کل وقت و هزینه شما به هدر می‌رود. بگذریم از این‌که، در این مواقع، کارگرها اصلا وظیفه خود نمی‌دانند که وسایل را بدون کارتن و به نحو دیگری جابه‌جا کنند. نه تنها باید کارتن‌های صحیح و سالم و محکم تهیه کنید، بلکه بهتر است از چسب‌های نواری پهن استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند که از سالم رسیدن بار به مقصد مطمئن شوید. در ضمن استفاده از ریسمان‌های محکم و در صورت ممکن تهیه یک قرقره از این نوع ریسمان‌ها که معمولا سبزی‌فروشی‌ها از آن استفاده می‌کنند، هم می‌تواند راه حل مناسبی برای بسته‌بندی درست باشد. وقتی جعبه‌ای با ریسمان محکم از چهار طرف بسته شده باشد نه تنها خطر کمتری در مورد شکستن اشیاء داخلی دارد بلکه جای دست خوبی هم برای کارگران طراحی شده است. چند ساعت قبل‌ سعی کنید راه خوبی را برای کارگرها برای عبور از اتاق‌ها و رسیدن به آشپزخانه باز کنید. یک چیدمان درست، که باعث می‌شود وسایل شما به خوبی در پشت خاور جا شود و ذره‌ای جا هم هدر نرود، در حالتی اتفاق می‌افتد که طبق گفته قدیمی‌‌ها اول هندوانه‌ها را بچینید بعد سیب‌ها و بعد آلبالو گیلاس‌ها را. هیچ وقت سعی نکنید اول جعبه‌های کوچک را انتخاب کنید. تلاش کنید تا کارگران را هم در این زمینه متقاعد کنید و مطمئن باشید اگر هیچ دخالتی در این مساله نکنید کارگران اول جعبه‌های سبک‌تر و کوچک‌تر را انتخاب می‌کنند و بعد سراغ اجناس سنگین منزل می‌روند و از آنجایی که نمی‌توان یخچال و گاز و ماشین ظرفشویی را روی جعبه‌های کوچک و سبک گذاشت، همان وسایلی که در نظر شما با یک خاور قابل‌ جابه‌جایی است نیاز به 2 بار رفت و آمد پیدا می‌کند و این یعنی هزینه اضافی! در صورتی که خودتان هم وسیله نقلیه دارید، بهتر است کلیه مدارک مهم مثل دسته چک، طلاجات، کارت‌های اعتباری، دفترچه بیمه، داروهای مهم و تجهیزات پزشکی و اجناس یادگاری و نفیس را در داخل خودرو شخصی‌تان قرار دهید. در هر جا به جایی ممکن است مقداری وسایل به هر عنوان در انتها، باقی‌بماند. اگر بتوانید وسیله‌هایی را که نمی‌توان آنها را در جعبه‌ها و کارتن‌ها قرار داد، در خودرو شخصی قرار داده و شخصا جابه‌جا کنید. کمک بزرگی به خود کرده‌اید! همچنین بهتر است این وسایل چیزهایی باشد که دسترسی به آنها مهم است. بر فرض چای‌ساز،‌ رادیو یا ساعت دیواری یا وسایل اولیه آشپزخانه و دستشویی مثل صابون و وسایل شوینده و چیزهایی مثل جارو و خاک‌انداز و تی! به هر حال شما ابتدا به ساکن نمی‌توانید از جاروبرقی استفاده کنید و ناچار باید جارو به دست شوید! همه چیز را پیش‌بینی کنید درست وقتی که در ذهنتان خانه جدید را با تمام وسایل، مبلمان و ظاهر خوش تصور می‌کنید، باید پیه یک هفته بی‌گازی، بی‌تلفنی، بی‌لباسی، بی‌اتویی، بی‌غذایی و... را به تن خود بمالید. هر چند با یک بسته‌بندی درست و نوشتن نام وسایلی که در داخل کارتن‌ها گذاشته‌اید، می‌‌توانید تا حدودی از این سردرگمی کم کنید، اما به هر حال اینها اتفاقاتی است که کم‌ و بیش در هر اسباب‌کشی می‌افتد!‌ قرار است فردا به اداره بروید و اتو را پیدا نمی‌کنید. برای درست کردن یک لیوان چای ساده دچار مشکل می‌شوید. یخچال را بعد از جابه‌جا کردن تا یک روز نباید به برق بزنید و یخ ندارید، تمام محتویات فریزر آب شده است و آب آنها روی وسایل دیگر ریخته شده،‌ درست وقتی که باید مهم‌ترین و بهترین لباس‌ها را پیدا کنید بدترین و غیرقابل مصرف‌ترین آنها را پیدا می‌کنید. نمی‌دانید اسپری سوسک‌کش در کدام جعبه است. برای خریدن یک اسکاچ یا وایتکس ناقابل باید مسافت‌های زیادی را طی کنید و چند بار از پله‌ها بالا و پایین بروید. میوه‌ها کپک زده‌اند. شیلنگ اتصال اجاق به گاز شهری گم‌شده است. پیچ‌های سوار کردن تختخواب را پیدا نمی‌کنید. آچار را کجا گذاشته‌اید؟ پس برای این که از این سردرگمی رهایی پیدا کنید به جای این که به مدت یک هفته قبل از جابه‌جایی به رنگ مبلمان جدید و وسایل جدید تزئینی و بلورجاتی که قرار است در آینده تهیه ببینید فکر کنید. برای رفع این‌گونه مشکلات به ظاهر ساده اما فلج‌کننده اقدام کنید. گاهی وقت‌ها دسترسی به یک عدد قرص ناقابل سردرد، تبدیل به دردسری بزرگ برای شما خواهد شد. مخصوصا اگر بچه‌دار هستید و بچه‌های کوچک دارید از در دسترس بودن وسایل اولیه برای آنها مطمئن شوید یا اگر کودک شما شیطنت‌های ناغافل می‌کند، جعبه کمک‌های اولیه را به طور مشخص در وسایل یا در خودروی شخصی قرار دهید. سعی کنید اسباب‌کشی را ابتدای روز قرار دهید تا کارگرها با توان بیشتری به کار بپردازند. مطمئنا دقت و سرعت عمل یک کارگر در صبح بسیار بیشتر از وقتی است که برای چهارمین بار در روز می‌خواهد اقدام به بارکشی نماید. خود شما هم صبح‌ها صبر و حوصله بیشتری دارید. چند جعبه خالی هم کنار دست حتما داشته باشید تا خرده‌ریزهایی که احتمالا از چشم شما دور بوده و بدون جعبه مانده بوده‌اند را هنگام اسباب‌کشی داخل کارتن نمایید. خانه سوسک‌ها اگر نمی‌خواهید از همان روز اول منزلتان تبدیل به خانه سوسک‌ها شود، رعایت چند نکته ضروری است. اولا تا جایی که می‌شود سعی کنید وسایل را وارد خانه‌ای کنید که از قبل تمیز کرده‌اید. در صورتی که وسایل را بدون تمیز کردن قبلی وارد خانه کنید دو حالت پیش می‌آید. یا شما سوسک‌هایی را که در منزل قبلی بوده همراه با خود به منزل جدید می‌آورید و به خاطر شلوغی اوضاع خبردار هم نمی‌شوید و سوسک‌ها در منزل جدید جای جدیدی برای اقامت پیدا می‌کنند یا این که از منزل جدید که تمیز هم نشده سوسک‌ها به سرعت وارد کارتن‌ها و وسایل باز نشده می‌شوند و در نهایت حتی اگر همه جا را هم تمیز کنید راه خود را پیدا خواهند کرد. اما یک نکته مهم و کاربردی، سمپاشی قبل از جابه‌جایی منزل است. حتی اگر بتوانید بعد از سمپاشی در و دیوارها را ببندید و به سم یک فرصت یکی دو روزه برای عمل کردن بدهید ایده‌آل‌ترین اتفاق خواهد افتاد. در نهایت تعداد اجساد سوسک‌ها می‌تواند میزان تمیزی منزل جدید را هم به شما اطلاع بدهد. البته اگر فرصتی برای این کار نبود زیاد نگران نباشید. خمیرهایی که برای از بین بردن سوسک‌ها هستند، همیشه کارگر می‌افتند، اما از یک نکته کلیدی غافل نمانید و آن هم این که سعی کنید تا حد ممکن از کارتن‌هایی که برای یک شبانه‌روز خارج از مغازه‌ها و در کوچه و خیابان‌ها نگهداری شده‌اند، استفاده نکنید. چراکه با این کار بانک سوسک را وارد منزل جدید کرده‌اید و در هر صورت سعی کنید هر چه سریع‌تر کارتن‌ها را باز کرده وسایل را بردارید و همه کارتن‌ها را از خانه بیرون کنید. پایان کار یادتان باشد که انعام دادن اختیاری است. اگر از نحوه کار راضی نیستید، اصلا مجبور نیستید انعام دهید و با این روش می‌توانید اعتراض خود را نسبت به کیفیت پایین کار نشان دهید. در صورت وجود مشکل خاص نظیر بی‌احترامی کارگران، دریافت پول اضافه، بدقولی زمانی و اتلاف وقت حتما شکایات خود را با مسوولان مربوطه در میان بگذارید تا این مسائل برای افراد بعدی کمتر ایجاد شود. خود را نسبت به افراد بعدی مسوول بدانید منبع جام جم

کارگر اسباب کشی و خدمت باربری در اردبیل

شرکت خدمت گستر اردبیل با شماره ثبت 8558 در زمینه های امور خدماتی و باربری در خدمت همشهریان اردبیل و شهرستان می باشد حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل مبلمان اداری شرکت ها و ... 

کارگر خالی جهت بارگیری و تخلیه انواع بار برای اسباب کشی ما یک اکیپ چهار نفره خدمت مشتریان می فرستیم که وظیفه هریک مشخص شده می باشد 

اعم از باچین و...کامیونت مسقف جهت باگیری اسباب و اثاثیه 

کارگر خالی جهت بارگیری و تخلیه انواع بار 

کارگر روز مزد جهت کارهای بنایی کارگر ساده و...

کارگر اسباب کشی و خدمت باربری در اردبیل

                           کارگر اسباب کشی و خدمت باربری در اردبیل

  

 

خدمات اسباب کشی در اردبیل و. شهرستان 

حمل بار و اثاثیه منزل با کاگران مجرب و کامیونت مسقف

کارگر خالی جهت بارگیری و تخلیه انواع بار

حمل بار درون شهری و بین شهری

حمل انواع وسایل سنگین و حجیم

سلفون کشی وسایل منزل

جابجایی ادارات شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی

خدمات اسباب کشی

تلفن های تماس

09149889490-09149522844-

     جابجایی اثاثیه منزل و خدمات اسباب کشی در اردبیل09149889490                                                   

                                                               حمل اثاثیه منزل در اردبیل



جابجایی اثاثیه منزل و خدمات اسباب کشی در اردبیل09149889490



شرکت خدمات باربری در اردبیل

حمل بار و اثاثیه منزل به تمام نقاط کشور با کامیونت مسقف و کارگران مجرب 

شرکت خدمت گستر اردبیل با شماره ثبت 8558 در خدمت همشهریان اردبیل و هموطنان ایران می باشد حمل اثاث از از اردبیل به تهران و با لعکس از تهران به اردبیل با قیمت ارزان 
حمل اثاث منزل با کامیونت مسقف و کارگران مجرب 09149889490-09149522844

                                                               

حمل بار و اثاثیه منزل به تمام نقاط کشور با کامیونت مسقف و کارگران مجرب